onsdag 6 april 2011

Några timmar iaf

Lyckades skramla ihop några timmars sömn igår iaf. Sov ca 3 timmar efter middan och sen så 2timmar innan jag åkte till jobbet så 5½ timme fick man ihop på hela dan.

När jag kom till jobbet va de lite kaos för en hade ringt och sagt att den kanske inte kunde komma för den va krasslig men den skulle typ känna efter lite och åter komma.:p
Jag kunde inte åka och hämta postbilen fören personen ringt och sagt hur den skulle göra  så de va bara att vänta för om den inte skulle komma så skulle jag få köra Gimo (istället för östhammar) och cykelbudets tidningar me en av våra UNT bilar men de sluta me att personen kom och skulle försöka, såna personer gillar vi, såna som försöker.;)

Är sjukt trött nu men oxå hungrig så ska fixa nå att äta och sen kasta mig i säng och sova eller aah ta nå att äta och kasta mig i säng och kolla på tv och sen sova.:P Gissar på att jag kommer sova gött och sova bort halva dan. Lätt värt.;)
Go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3