tisdag 5 april 2011

Tandläkare är klantar

Hemma från östhammar. Asså tandläkare ska ju ta och plugga på lite tycker jag, Johan va ju hos tandläkaren förra veckan och nu va han dit igen för han skulle dit för att laga ett håll som sen inte va ett håll. Så där hände för mig en gång förut, klantar de är va dem är. Johan berätta att han va till tandläkaren innan han va 20 och då kunde dem inte laga ett håll men nu när han är över 20 så skulle dem kunna laga de, hmm ute efter att ta pengar.?

Sov typ en halv timme imorse men jag känner mig inte trött nu konstigt nog. Får la ta en tupplur senare på dagen så man orkar jobba för de vart att jag ska jobba inatt, ska till och me jobba veckan ut så inge vila för mig inte.
Ska städa lite nu och kanske börja pussla och kolla på DC, hitta även den kanalen här nere. Yes!^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3