lördag 16 april 2011

Idag händer de saker

Jobba sista natten för den här veckan för jag fick va ledig inatt sen är jag ledigt nästa vecka fram till lörda om de inte dycker upp nå annat. Skönt.:)

Johan kom och drog upp mig vid 12 för då skulle vi till sytemet. Och kan man tänka sig att jag oxå får dricka av de.:D Kom hem och hoppa in i duschen, skrubba rent och sen smeta på BUS.
Fortsatte där jag sluta från igår. Strykt och städa badrummet. Hängde ut årets första tvätt.:) Kan ju gå ut me shorta så jäkla skönt me sooool och värme.!:D
Ska para ihop strumpor sen tänker jag inte göra nå mer idag förutom att fixa mina naglar.:) Ikväll kommer de massa folk hit och de ska bli riktigt trevligt. Johan har sagt till folk att dem kan komma vid 6 tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3