måndag 25 april 2011

De luktar skiit!

Att släpa ris gick fort dock orka jag inte några grenar för dem va för stora och tunga. Lyckades riva sönder benen, va ju så smart och hade shorts. Va sen duktig och hängde upp änu en tvätt ute och sen diska. La mig sen ute i solen man vart stekt(blåste ju inge) så jag klara inte av att va ute plus höll på att somna så ville inte bränna mig så jag la mig inne på soffan och somna och sov en timme. Fixa sen middag, fish and strips. GOTT! Efter maten följde jag me bby när han körde skiit. Luktar inte gott men man vänjer sig.:P
Vi kom på värsta iden "Farm makeover". Haha en framgångsrik bonde kommer till andra gårdar och hjälper dem att få ordning på sina gårdar.XD Haha va då de finns ju kniven mot strupen och sånt skiit så varför inte.XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3