måndag 11 april 2011

Uppsala me Johanna

Kom hem för nån timme sen. Sjukt trött efter dagen så har slagit ner mig i soffan me tända ljus och kollar på DH.

Hämta upp Johanna vid 11 och så åkte vi till Jälla och härja me en av rektorerna. Trögare människa får man la leta efter. Va inge givande samtal. Visa sig att en lärare inte get mig betyg i ett ämne som jag hade så därför fanns de inte me på mitt betygs papper och sen fattas de poäng och de är för att den här rektorn räknat fel redan då jag gick i skolan. Och en annan sak, han hade inte äns läst mina mail och den lärare som jag oxå hade prata me som sa att den skulle prata me den här rektor hade inte gjort de. Suck säger jag bara. Få se om han hör av sig eller inte om hur de blir me allt säkert måste vi ta kontakt me han igen själva.

Aja vi åkte från jälla till slut och in till stan för Johanna skulle på ett möte. Mötet tog ca 2 timmar så under den tiden så shopa jag loss. Inte bra.:P Vart lite dyrare an jag tänkt mig men så kan de gå gjorde några fynd iaf. Va in på Gina, hade presentkorts pengar kvar, hitta två tröjer på rea 49:-/st sen ett linne 149:- och örhängen 49:-. Läger upp bilder på kläderna imorn, bättre ljus då.^^
Va in på akademibokhandeln hitta två böcker på rea jag sneglat på lite då och då man vart in i en bok affär. Kul och intressant att läsa om kändisar.^^ Få se när man får tid att läsa dem.:P
BÄSTA FYNDET va att jag hitta PRESENT till Johan.!:D Vill att de ska bli onsdag.! Får hoppas han blir glad.:$

Va in på Åhlens och bad om hjälp om foundation tog typ en kvart för henne att hitta nå som passa mig utan nå riktigt resultat de hon hitta som passa bäst kosta 450:- ALDRIG att jag betalar de. De är tydligen så att jag är för blek så ingen passa men hon gav mig ett prov på en billigare som hon trodde skulle passa i en liten mugg som jag fick me mig hem.
Träffa på Ann-Sofie när jag va på väg tillbaka till Johanna, hade en del tid kvar innan vi skulle mötas så jag stana och tog en glass och snacka lite me henne. Sen skulle hon till skolan och de va lagom tid. Johanna hade redan slutat när jag kom tillbaka. Vart att vi åkte runt till Rusta, köpte 4 glas och ett armband som matchar halsbandet som jag har(sssh säg inge till johan;)) Va på IKEA och handla så klart ljuslycktor och ljus(standard) vart några 2:- handukar.XD Käka IKEAs berömda korv, vi hade inte äte på länge så de satt fint. Johanna visa mig till den nya djuraffären och där hitta jag två halsband till katterna. Tycker inte riktigt om att ha sånt men ändå vill jag att dem ska ha reflex och halsband så folk ser att nån äger dem iaf dem kör på dem eller nå för jag tycker folk kör som idioter här. Är inte van me så mycke bilar i Malsättra va de typ aldrig nån bil förutom jägare och fågelskådare och de va ju jakt och fåglar va frame så de va ju inte jämt. Saknar de en anning."/ Aja skiit samma nu bor jag här me min bby.♥

Vi åkte till Gränby för att köpa smink på kicks för om man frågar en gång till i en annan affär och dem tipsar om samma foundation så måste de ju va den som passar.;) Hon tipsa om samma så jag köpte den och mascara. Få se om man blir nöjd.
Efter gränby va vi ganska trötta så vi åkte hem.:D Få se hur man ska orkar jobba inatt hehe.:P

Oj vart ett lååångt inlägg men de va en lååång dag.:P
Bara vänta in min bby hoppas på att han kommer hem snart för han är ute på äventyr me sin pappa sen blir de att kolla på bb och mysa ner sig i sängen me honom tycker/hoppas jag.:)
Love bokrea!
Ego Women 69:- men fick 50% på de.
Ett liv i rampljus 39:- men fick den för 19:- .


Få se om den funkar och hur de blir me foundation, kanske inte passa längre.XD 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3