lördag 23 april 2011

Bättrar på den riktiga brännan

Igår va vi ju till Jimmie och grilla och fy fasiken va gott de va me grillat.!:D Vart inte att vi åkte till Krantzen utan vi åkte direkt till Bowlan. Inge vidare roligt där. Åkte hem lite tidigare för att de va så tråkigt. Va hem och bytte om och åkte till jobbet.
Kom hem nån gång efter 6 och fick sova till halv 9 för då va Johan så pigg så han babbla så jag inte kunde somna om.
Johan och jag åt en mysigt frukost på trappen ute i solen.:) Sen drog vi fram trädgårds möblerna så gjorde Johan rent dem(han va så rastlös). Jag la mig för att passa på att bättra på brännan men somna typ lite medan Johan kratta löv(änu en syselsättning för han va rastlös), han va klar när jag vakna till för att kolla till va han gjorde. Få se om man lyckats bränna sig. Jag fick köra Johan till gården(han drack igår) så han kunde leka me sin nya leksak(gravmaskinen) för han va så rastlös. Funderar på om man ska va så duktig och städa ur bilen lite så den blir sommar fräsh.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3