tisdag 12 april 2011

Inne på tredje vecka i rad

Va lite små jobbigt att jobba inatt eftersom jag fått dåligt me sömn(knappt 4timmar) + ätit dåligt + jag glömde min vettenflaska hemma men får la skylla mig själv.

Va som nå sköpliknande dimma som låg över stan lite små creepy faktiskt.
När man kom till jobbet sa chefen att jag ska jobba onsda och torsda oxå(redan räknat me de) för att personen som varit sjuk senaste tiden är fortfarande sjuk. Freda och lörda är jag ju redan upp bokad me jobb sen tidigare så de blir att jobba tredje veckan i rad. Chefen försökte muntra upp mig me att jag vart ju rik iaf.^^ Hon är snäll hon.
Har ju bet om att få va ledig på sönda men får la se hur de blir tack vare sjuklingen. Kommer inte bli glad om man inte får ledigt bara för den inte kan komma och jobba en natt. GGAAAH! sicken människa säger jag bara.
Vi har en ny tjej som börja för ett tag sen men jag har typ aldrig sett henne jobba vet ej varför om hon typ har ett annat jobb eller nå (fattar nada) men jag tror att chefen prata om att fråga henne om hon kan jobba så får la hoppas på de.

Känner att man börjar bli riktigt sliten så man skulle behöva ladda om batterierna lite innan de blir maj och man blir en 7dagars-slav som chefen kalla de.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3