söndag 3 april 2011

De är nån som grillar

Hade tänkt mig en lugn sönda me degande i soffan me film för vädret va så tråkigt men de finns inte om man har en pokvän som Johan.:P Vakna av att han kom hem me traktorn och efter en stund hörde man motorsågens ljud och då hade han börja fälla en del tallar. Gick upp och åt frukost och då kom Johan in och fråga om jag kunde komma ut och hjälpa till att släpa ris. Bara att dra på sig kläder och gå ut. Starta en lite brasa och börja släpa ris och slängde på, Johan hjälpte till me traktorn när de va större pinnar. Så de är va jag har gjort idag, eldat ris. De som inte va så kul va att de börja ösa ner regn så man vart lagom kall och blöt. Efter som de börja regna så mycke så kunde jag inte ta mer kort(rädd om kameran). När jag släppat bort riset som fanns och Johan hade sågat klart så gick vi in och de första jag gjorde va att hoppa in i duschen för att värma mig. Nu blir de till att beställa PIZZA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3