måndag 4 april 2011

Inköpslista hem

Lite smått och gott som skulle va fint här hemma. Har bara tagit några bilder som får symbolisera lite av va jag tänkt mig. Dock änglarna vill jag ha, dem är från jotex.:P
Behöver lite annat oxå men de är bara små saker som några fler krokar till hallen, är nämligen ont om plats att hänga jackor på hatthyllan. En ram hylla till sovrummet för att ställa mina LOVE bokstäver på. Och ett smink bord som jag visa föut. Lite fina tavlor till väggarna. Behöver även såna lite dyrare saker som t ex nytt köksborde me stolar efter som 2 stolar av 4 pajat. Sen blir de ju till att inhandla ett nytt soffbord och ny soffa men de är långt kvar innan de händer, ska ju tapetseras om först i tv-rummet och de händer la inte fören i sommar. Som sagt lite smått och gott som behövs, de tar tid att bygga upp(man är ju inte miljonär) ett hem me dem där små extra detaljerna som igentligen är helt onödiga.:P
  • Lite blommor i fönstren
  • Nån snygg matta till tv-rummet och sovrummet
  • Nån fin fönsterlampa till tv-rummet och sovrummet. Behöver nån bords eller vägglampa in till gästrummet oxå.
  • Fina dekoratiner till sovrummet
  • En ny byrå till hallen till förvaring av t ex vinterkläder- halsdukar och mössor
  • En spegel till sovrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3