fredag 22 april 2011

Jag borde inte få ha vitt!

Fan! Hade ett vitt linne som jag hade tänkt ha på mig ikväll, vi ska nämligen till Jimmie och grilla sen till Krantzen och sen blir de krogen om jag hinner ska ju jobba inatt. Men iaf hade jag ett vitt linne på mig och så skulle jag ta bort nagellacket, ja såklart lyckas man på nå sett få nå dropar från tussen som jag tog bort lacket me och så klart hade man rött lack så de vart röda prickar så få se om man får bort de i tvätten.:( Som tur hade jag en annat vitt linne men de är inte lika långt.:(
De komiska va att innan jag såg att jag skiitat ner linnet så stod jag och tänkte att jag måsta täcka över linnet innan jag börja hålla på me de indränkta marinerade köttet som vi ska grilla för att inte skiita ner linnet men ja som sagt så skiita man ner de på annat sätt.XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3