tisdag 26 april 2011

Facebook grupper

Tror folk att bara för att man startar grupper på facebook så kommer de lösa allt.
-Skriv under me ert namn så är ni me i protest mot bla bla.
-Gå me i denna grupp för att skydda/stödja bla bla.
Vist facebook har blivit en plats som många får sin röst hörd men kom igen man räddar inte världen. Bara jag som tycker så.?

Ja jag erkänner jag va sån som gick me i nån grupp ibland men nu är dem bort rensade och inbjudningarna jag får ignorerar jag bara. Så bjud inte in mig i grupper som man ska gå me för att stödja eller protest mot något jag struntar bara i dem ändå och dem är ganska jobbiga typ som såna här spelförfrågningar som man fick av alla som t ex spela farmville, blocka alla såna förfrågningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3