måndag 30 maj 2011

Så gör man bara inte!

Ja vet en som inte är så poppis på jobbet. Bra att inte komma till jobbet när man ska jobba och sen inte svara i telefon när alla ringer. Tack vare den personen så fick jag köra Gimo och sen en del av Östhammar, Matte va så snäll att han tog ena delen så jag fick lite hjälp.:) Tur att nån är snäll iaf annars skulle man aldrig bli klar och man skulle fått massa sura kunder som ska gnälla.

Muppen som inte kom har mina adressböcker som tillhör mitt distrikt, man har dem att kolla vilka som ska ha tidning och va för tidning. Dock kan jag de utan till men eftersom folk ändrar hela tiden om dem ska ha tidning eller inte så måste skriva in de i dem här böckerna så man har koll. Får la hoppas att han kommer imorn annars blir de jobbigt för då ska jag börja köra mitt distrikt igen. Hoppas den får sig en ut skällning för jag tycker att så där gör man bara inte.! Är de nå allvaligt får man ju höra av sig på nått sätt eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3