söndag 8 maj 2011

Årets första vollyboll.

Va till Jimmie och Zarah och grilla och spela vollyboll, inte jag eftersom jag är sjuk plus de gör så jäkla ont när bollen kommer fel på handleden, jag och Zarah satt på sidan av och kolla på.
Som vanligt va de gott me grillat och första gången iår man satt ute och åt. Som vanligt va man nykter. Körde Zarah till stallet på kvällen så hon kunde släppa in hästar, de gick fort för dem stog redan och vänta.:p
Senare så åkte alla till bowlan, jag följde me in ville inte åka hem och va själv. Haha fick en kyss på handen av nån kille, sicken gentleman.:P Precis som föra året då när de va öltält va de typ 30+ över allt, isch höll mig till Johan eftersom jag har gubbskräck vilket betyder jag är rädd för äldre män som jag inte känner och är dem fulla är de änu väre. haha jag är konstig jag vet.:P
Åkte hem vid halv ett och bytte om och åkte tillbaka till jobbet. Gick fort att jobba inatt, skönt.:) Vakna vid 10 och lågg och prata lite me Johan som va riktigt pigg trots drickandet igår.^^ Ska försöka få i mig lite frukost nu men har lite ont i halsen och när man är förkyld så smakar ju maten blää. Låter som en skata ida, höll på att tappa rösten igår efter som man typ fick skrika för den höga musiken.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3