fredag 6 maj 2011

Känner mig lite seg!

Johan kom och väckte mig vi 10 eller nå sånt kolla inte så noga. Haha han skulle typ bara säga hej och säga att han skulle åka till sandika och jobba, väcka mig bara för att säga de? Sötnosen, han har nog lite dåligt samvete av att han jobbar hela tiden så han försöker titta in och prata lite så fort han kan. Igår träffades vi sammanlagt 10min på hela dagen tror jag, han jobbade fortfarande när jag åkte och jobba(vid1 på natten). Haha och vi bor tillsammans liksom och hinner ses så mycke, ser verkligen fram emot sommaren(not) då allt hans jobb verkligen kommer ta massa tid. Men så kan de va, man tröttnar ju inte på varnadra att man är me varandra hela dagarna iaf.:P

Ska försöka få på mig lite kläder(sitter i morgonrocken än), ska åka och handla och göra lite ärenden på stan t ex apoteket. Sen får de nog bli att lägga sig och kolla på en film fast de fina vädret för börjar känna mig hängig tror en förskyldning är på G.:( Men ska ju till apoteket så ska köpa nå som ska döda förskyldningen, orka va sjuk.;)
Ikväll kommer Matte hitt oxå så vi ska grilla, trevligt trevligt.:) Han stannar över helgen för imorn är de bowlan så då skulle han och Johan ut få se om man orkar följa me eller om de bara blir så att man kör in dem och sen åker hem igen. Kan ju ändå inte supa för jag jobbar ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3