måndag 16 maj 2011

Jennifer Aniston!

Va lite små segt att kliva upp vid 8 imorse, gick ju och la mig vid 5. Vi kom iväg till Uppsala iaf och va till slang service och sen bar de iväg till IKEA där lite små saker vart inhandlat, Biltema och sen käk på Max.
Gick runt på gränby och köpte mig en present till mig själv, Jennifer Anistons parfym, den luktar så gott!.:)
Vi gick runt och leta efter en student present till Johans syster men fantasin ville inte riktigt och varken jag eller Johan vet riktigt va hon gillar så hitta inge.:( Ska åka in igen senare av månaden men då åker vi troligen ända in till stan och då kanske vi hittar nå.:)
Johan behövde va hemma igen till halv fyra så fick skynda oss lite men vi hann hem och när vi kom hem så åkte Johan på engång och jag har plocka lite me de vi köpte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3