tisdag 10 maj 2011

Jälla kan ju stoppa upp nått där solen ej skinner!!

Änu en skön och varm dag.:)
Va ju till Uppsala idag me Johanna men innan de va jag till apoteket asså apoteket här i östhammar är de jämt folk och kö, finns de så mycke sjuklingar i den här lilla stan.:P
Vid 11 kom vi till Jälla och sökte upp han som har hand om betygs pratet. Detta mötet va ju lika givande som de förra. De som jag vart riktigt förbannad över va att han hade kasta bort de pappret me de vi hade prata om och de uppgifter han skulle ta reda på så han hade ju inte gjort nånting av de vi snackat om så på ren svenska han skiiter fullständigt i att försöka hjälpa oss. Få se om han hör av sig den här gången då annars åker vi tillbaka igen. Annars kanske man får gå till lilla UNT tidningen och skriva en liten rad så folk ser va Jälla är för skola.;) Känner lite folk man kan hitta och som inte har vackra ord att säga om den skolan.

Efter mötet på skolan så åkte vi till donken och tog en drive in och köpte glass b la och sen åkte vi in till stan där Johanna skulle ha sitt möte. Medan hon va på de så gick jag runt på stan och kolla lite kläder, finns mycke fint så man vill ju köpa allt.:P Men köpte inge kläder tänkte beställa sen via nätet men köpte lite sommriga nagellack.^^
Efter 2 timmar så va Jois klar me mötet så vi åkte till gränby och gick runt lite där. Kolla efter en skinn jacka men så klart hitta man ingen. Nån som kan tipsa om vart man kan hitta inte allt för dyra skinn jackor.? Är lite ute me skinn jag vet och inne me jeans jackor men jag har leta efter en skinn i typ 3år, har så svårt att hitta nån som passa efter som jag är så lång och smal.
Köpte faktiskt lite kläder på gränby, ett par svarta mjukis piratbyxor till mig som jag ska ha på jobbet sen ett par nya badbyxor till Johan fick dem 100spänn billigare, ett fynd.:)
Vi stanna till vid godislunden och köpte lite smaskigt godis på vägen hem.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3