onsdag 25 maj 2011

Heltäckning!

Äntligen hemma!!
Haft heltäckning på jobbet så alla jäkla postlåder skulle ju ha en viss tidning så man har fått stanna hela tiden och sen gått en hel del trappor. Gimos-linjen har fler lägenheter än va min linje har så lite jobbigt vart de.:P De dryga som hända va att jag fick me mig för lite UNT tidingar och jag hade inte så mycke kvar innan jag va klar men de var bara att åka från Gimo till Östhammar och hämta flera och sen tillbaka till Gimo och så klart hade man sniglar framför sig fram och tillbaka, äldre borde inte få köra bil.:/

Aja när jag kom tillbaka till garaget så va några kollegor där, fick reda på att nykomligen kommer hålla på ett bra tag till innan han är klar för idag. Han hade vart klart me min linje vid 8(jag hade vart klar vid 5-halv 6) och sen skulle han till öregrund och köra där.XD Stackarn inte lätt att va ny, vet själv hur de är fast lite rätt åt han att han får jobba mer för han narra mina mjukisar.:P

Ne nu ska jag hoppa in i duschen sen kolla på en film tror jag för känner att de inte är nån ide att sova nu, får ta en power nap sen eller nå.^^ + Johan är inte hemma så jag kan inte krypa ner bröve honom och somna, han hade redan åkt och jobba.:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3