söndag 22 maj 2011

Får va ledig iaf!

YES! Slipper köra Söderön nästa vecka, blir till att köra i Gimo istället.:) Hon som kör Söderön har semester nästa vecka så jag skulle hoppat in och kört där men Matte va så snäll och fråga idag om vi skulle byta eftersom han vet att jag igentligen inte gillar att köra Söderön. Inte så lockande att sitta i en bil och köra ca 4timmar i sträck, man har bara några hyreshus i början men dem är snart gjorda, sen sitter man bara ner hela tiden och kör, booring. Roligar me lite trappor så man får röra på sig.:)

Om jag kört söderön så skulle jag igentligen fått vart ledig på söndan för den linjen har en avbytare på söndagar och den lediga söndan hade ju jag gått och sett fram emot men eftersom jag bytte till Gimo så skulle jag kört hela veckan men Matte va så snälla att istället för att han skulle va ledig så tog han den söndan så jag kan får va ledig, han tyckte jag va värd de. Snälla arbetskamrater man har.^^

Så nästa vecka blir de att köra Gimo Mån-Fre och sen om jag fatta rätt så ska jag hoppa in och köra mitt egna distrikt(Östhammar) igen på Lördan och sen får man va ledig på Söndan.:D Längtar!
Längtar till nå annat just nu och de är sängen fy va trött jag är. Go Natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3