måndag 21 februari 2011

21 Februari 2011

Körde Johan till gården och så åkte jag och syrran till mammas jobb och härja lite för vi va så tidiga innan bussen skulle gå. Åkte sen och dumpa av henne vid sibylla och såg till att hon kom på rätt buss. Känns konstigt att hon blivi så stor att hon kan åka sånt själv.
Åkte till affären och handla lite och tanka bilen. Har vart hemma en stund och glot på tv men nu ska jag städa. Känns som man behöver städa varanan dag för att hålla de rent för katterna drar runt/leker me massa bark från veden och deras katt sand är överallt.

Ett stort fy på mig, har fortfarande inte ringt nån vet.:( Hatar att ringa och prata i telefon me främlingar så de är la därför jag undviker de så mycke. Men den här veckan måste jag ringa och boka tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3