torsdag 24 februari 2011

Supernatural

Vart dåligt me bloggande men de va en chock när man kolla och såg hur många som besökt bloggen 34st, kanske inte låter så mycke men för mig är de många och de är jag jätte glad för.:D 

Har varit off från bloggen för idag åkte jag till Ann-Sofie och lekte me henne hela dagen. Va skiit länge sen jag va där så de hade hänt en del där. Vi har inte gjort mycke förutom att slappa och glo på tv. Vi kolla på en serie som hon har som heter Supernatural och jag älskar den serien.  Vi ska ses snart igen och kolla vidare. De kan inte bli bättre än två snygga hunkar(Jensen Ackles och Jared Padalecki) i en serie och som har en bra handling. Nån som sett den och va tycker ni isåfall?

Supernatural berättar historien om Sam och Dean Winchester, två bröder som kämpar mot varelser som vanliga människor inte tror finns. När bröderna var små förlorade de sin mamma i en mystisk brand. Efter den händelsen försökte deras pappa hitta anledningen till hennes död, medan han tränat sina söner i att kämpa mot ondskan. Sam åkte iväg för att studera juridik medan Dean stannade och hjälpte pappa med demonjakter. Det plötsliga försvinnandet av deras pappa återförenar bröderna som åker runt hela USA i en svart Chevrolet Impala av 1967 års modell och undersöker paranormala händelser och annat oförklarligt. Många av dessa händelser är baserade på folksagor, myter och Amerikanska legender men de stöter även på klassiska övernaturliga varelser som vampyrer, varulvar och spöken.
Hahah den här bilden hämnar lätt som bakgrund på datan.;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3