onsdag 9 februari 2011

Trassel

När jag sa att jag kolla på film så kolla jag på den nya disneyfilmen Trassel.
Jag Älskar Den!
Disney har gjort de igen, helt klart se värd så kolla på den! Den är snyggt gjord och rolig. Filmen fick ju kretik om de här me könsrollerna, de me att hon bär en typisk rosa klänning och såna saker men de tycker jag man inte ska bry sig om eftersom de passar i filmen. De här är en film man kan kolla om och om igen.:) Man blir charmad av den lilla söta kameljonten. Sen kan man ju inte låta bli att bli kär i filmens charmknutte Flynn Rider(han har igentligen ett annat namn men de får man se på filmen själv och få reda på de). Han är en tuff tjuv men såklart blir kär och blir en mjukis som alla karlar blir i dem flesta disneyfilmer. 
Ska fråga Johan om han vill se den för jag kan lätt se den igen.:) Och jag tror han kan tycka vissa saker är roliga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3