fredag 11 februari 2011

Vinden skriker

Johan va hem en liten stund men vart snabbt ut rignd igen att ploga.:(
Är som en storm där ute, snö som blåser och yrr runt. Har tagit ner täcket och lagt mig på soffan me Ferguson i famnen och kollar på film för de är inge kul att sova uppe själv i sånt här väder, vinden får de att skrika mot väggarna så de är inge behagligt alls att va upp för där hörs de värst, t om Ferguson vart skiit rädd och sprang iväg me stirrande ögon. De låter verkligen som att nån skriker.:S

Känner mig inte så trött men de är la för att jag stressar upp mig inför imorn eftersom jag ska jobba och jag är lite orolig över hur vädret ska va imorn och hur de ska gå me min förskylning för man ska ju gå upp och ner i en hel del trapper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3