onsdag 9 februari 2011

Läppförstoring

Vakna me att läppen kändes enorm. Kolla i spegel och de såg ut som man gjort en läppförstoring i nederläppen.:S Har säkert me förskylningen att göra.:(
Jag och Johan åkte iväg in till Ö-hammar vid 10 så Johan kunde klippa sig och jag hämta mina p-piller som dem beställt hem åt en för dem hade inga i fredas när jag va in. Johans klippning vart riktigt snyggt fast de är snyggar när de växt ut lite så de inte ser så nyklippt ut och inte är så jätte kort.;P
Åkte till pris stop och coop och handla lite saker b la mat och en liten tvättkorg att ha på toa så man slipper ha hela golvet fullt me kläder.
Johan bjöd mig sen på lunch innan vi åkte hem.^^ Och nu är man hemme igen och har mata fåglarna och gjort lite små saker och nu kollar man på film.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3