fredag 11 februari 2011

The Back-up plan

Kolla nyss på den här filmen.
------------------------------
När jag ser såna här filmer när de handla om att dem ska ha barn så får de mig jämt att själv tänka på de. Själv vilja inte ha barn fören jag är 26-27 kanske äldre ändå + skämt och sido så får jag la vänta på att Joel ska skaffa brutta:P för han tycker att våra barn ska växa upp tillsammans som han och jag gjort, ganska gulligt att han tänker så.:) 
Men iaf, är ganska rädd me allt de som har me att få en unge. Förstår inte dem som skaffar barn nu och är i min ålder(20-21) eller tidigare.:S 
Men som sagt, de kommer dröja innan jag skaffar ett sån liten trollunge men de kommer la en sån tid då man känner sig redo men just nu känns de som man aldrig kommer att bli redo. Men när jag väl ska ha trollungen så hoppas jag verkligen på att den får Johans svarta hår och hans vackra bruna ögonfärg fast mina gröna ögon är de la inte så mycke fel på heller dock är min riktiga hårfärg hämsk så den hoppas jag att ungen slipper.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3