lördag 19 februari 2011

Som en varm sommar natt

FY FAN säger jag bara. Jag gnällde när de va -15grader och nu gnäller jag mera för inatt va de -25grader så de va då inte ett dug skönt.! Hade på mig ett till lager me kläder än va jag brukar man de va kallt ändå och ansiktet kändes som att de skulle frysa sönder. Stod på bil tempen på vägen hem att de va -27grader här ute på "landet" inne i stan va de -25.
Skönt att vara hemma igen, ska krypa ner bröva bby och värma mig.<3

Hade oturen att nästan fasna i en hiss inatt.:S Har hissfobi men de går fortare och bekvämare att åka hissarna så därför gör jag de fast jag igentligen inte tycker om de. Åkte ner till botten våningen men hissen åkte nån cm längre ner så de gick inte att öppna dörren så de kändes inge vidare tryggt, jag har klastrofobi oxå så de gör ju inte saken bättre säkert därför jag har hissfobi eftersom hissar är så trånga. Men iaf jag testar att trycka på en annan våning högre upp, inget hände, testar igen, nopp inget hände, sista försöket och då gick hissen upp dem där cm som behövde så jag kunde öppna dörren.:) Läskigt, kommer inte åka den igen.:(
Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3