torsdag 3 februari 2011

Sony vs Apple

Funderat på att skaffa en ny mobil snart för min håller på att leva sina sista månader för den laggar ibland och stänger av sig själv men jag vill inte byta än eftersom jag tycker om den och jag är inte sån person som ska ha ny mobil hela tiden utan jag trivs me de jag har men bäst att skaffa en ny innan den man har dör helt men då är frågan va ska man skaffa.? Tips?
---Sony ericsson--- 
Är trogen sony kund så fundera på att skaffa nån av dem här. Den vita är en sony ericsson vivaz pro och den har jag vela haft sen den kom ut, föra våren/sommarn har jag för mig. men de kommer en ny sony ericsson xperia arc och den verkar nice. Hehe tjuvläste lite ur en teknink tidning som jag dela ut i onsdas och då stod de om den och den verkar helt oki dock vet jag inte om jag vill ha en mobil som de är helt touch mobil utan de vore skönt me lite tangenter.
-------------------------------------------
----Iphone---
Sen har vi ju Iphone telefonerna som är så poppis och Emmy har en sån och den va ganska roliga att leka me men man fatta hälften av den och sen är de ju de där me touchen att de inte finns några tangenter.

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3