måndag 21 februari 2011

The Walking Dead

Igår börja en zombie serier på tv11 b la The Walking Dead. Så klarta kolla jag på den men jag tvinga Johan kolla me mig för jag ville inte kolla ensam men bra va den så ska fortsätta följa den.:P Brukar inte ha så svårt me skräck filmer som spöken är bara på hittat och så men när de har me zombier så vill jag inte se ensam. På nått sätt känns de som att nå sånt skulle hända på riktigt för vi människor håller på och exprementrerar me saker så nått lär ju gå snet nån gång.

De va en man och en pojke som hade fölorta sin fru/mamma, hon hade blivit en zombi och han tänkte döda henne men kunde inte och då slängde jag ur mig en av mina knäppa frågor till Johan och fråga honom han kunde döda mig om nå sånt skulle hända.XD Han tveka länge innan han kom på hur han skulle göra och han skulle faktist döda mig men för att jag inte skulle behöva lida. Snällt av han.:P Han fick min tillåtellse att göra de, då behöver han inte ha skuld känslor. HahaXD
Gick en annan serie efter den här men orkade inte kolla för klockan vart så mycke + jag har redan sett en del av den serien förut för när jag bode på elevhemmet så va de några killkompisar som kolla på den så då kolla man lite me dem ibland.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3