tisdag 8 februari 2011

Unstoppable

Kolla nyss på Unstoppable och den va faktiskt riktigt bra. Spännade även om de bara handlar om ett tåg. Filmen är som Speed-filmerna så har man sett dem så har man en anning om hur den här är fast i den här så är förstås ingen bov me som vill sprännga nåt men de är ett tåg som man försöker få stopp på som har en hög fart och de finns ingen som kör. Låter kanske inte så intressant men jag tycker man ska kolla och se själv.

Sappa igenom filmen lite när jag kolla hur kvaliten va förut men då tyckte jag inte den va så intressant så jag har haft filmen ett tag men inte kolla på den men idag bestämde jag mig för att kolla för jag har så många filmer att kolla igenom så måsta börja me nån.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3