söndag 6 februari 2011

Brynäs-Djurgården

Fick sova ca 2-3timmar innan de va dags att gå upp och göra sig iordning inför hockeyn. Gud gubben kom ju och hälsa på och efter de så åt man frukost och fixa mig. Johan kom hem och hämta mig(han hade vart och jobba), så åkte vi till Jimmie där bussen hämta upp oss. Bussresan tog ca 1½-2timmar. Vi kom fram och tog oss in. Trevligt me manliga händer som vissitera än.;)Haha.
Va in i shopen och köpte mig en halsduk, har alltid vela ha en, och sen intog vi våra platser och matchen börja. Hade bra platser tycker jag. Spännande match.:) Kommer vilja gå på fler matcher för de är mer rolig att se de live än på tv. Efter matchen bar de iväg till bussen på engång. De va en person som fattades och de vissa sig att den troligen blivit inburad för den hade druckit en hel del. Men vi åkte hemåt när de va löst. Vart seger pizza hos Jimmie sen som vi beställde hem.;P Christer och Tove, Jon kom oxå dit. Åt och kolla på tv sen vart de la lite snack och sen åkte jag och Johan hem för att jag skulle få vila lite innan jobbet. De va min dag i lite snabb sammanfattning.:)

Suck va segt internetet va ida då. Tagit 2 timmar att få till de här inlägget, bilderna har tagit sån tid att ladda upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3