måndag 21 februari 2011

Hur kör du?

Åkte och hämta Johan och de första han gör att tjata om att jag ska laga mat för han hade tid att passa och sånt tycker jag inte om. Tyckte de va för tidigt för mat(kommer aldrig vänja mig vid dem här bonde tiderna) och så va jag inte hungrig så då blir jag ganska envis och gör tvärtemot så då slutar de me att han fick laga maten själv.
Han gnällde oxå på hur jag kör bil så de va ett annan orsak som gjorde att han fick laga maten själv. Han gnällde(kommentera) om att jag kör inner kurvor, jag vet ibland köra jag ordentligt och ibland slarvar jag men oftas kör ju jag om nätter så då är de inte mycke bilar ut så då kan man slarva lite+ man ser stålkastarna när dem kommer i kurvor så då kan man flytta sig i tid.
Hehe Johan slickar kanterna så de känns som att man ska köra fast när han kör och jag är tvärtom.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3