tisdag 22 februari 2011

Kommit hem från jobbet

Sitter me Ferguson i knät (som vanligt) och en macka i handen och en mugg juice. Gott!
Gick fort att jobba inatt. Postbilen va lite gnällig att starta men hade fått tips om hur jag skulle få igång den. Va nå snorungar ute och rände vid halv fyra tiden, sprang så fort dem såg att man kom så vet inte va för skumt dem höll på me.
Snöat hela natten har de gjort oxå. Som ett glitter regn som faller ner. Men man tänkte ju inte precis Jippi mer snö snarare NEJ INTE MER!!

Ska mumsa i mig resten av macka och sen sova och ladda inför imorgon natt för då blir de till att jobba igen.:)
Go Natt

...Visst ja veterinären skulle jag ju ringa oxå. Suck, får la ställa klockan på åtta men om jag vaknar och tar mig upp är en annan femma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3