fredag 18 februari 2011

Den där känslan av att behöva gå upp

Halv 1 gick alarmet igång inatt. Vaknar och fick den där känslan att man bara vill ligga kvar. Sängen va så varm och mysig. Täckena och kuddarna va så fluffiga så de va mysig. Johan låg för en gång skull åt mitt håll och inte me ryggen emot och han låg nära så de vart de varmt och mysigt, han är min värm källa när jag fryser vilket jag gör jämt. Kollar på klockan för att se va de va för grader ut, -15grader, de gjorde ju inte saken bättre. Men tog mig upp och stack iväg. Iskallt att jobba, vill gärna att de blir varmar nu.
När jag åkte hem stod de att de va -15 på bil tempen när jag va i Östhammar men när jag kom ut hit på "landet" så va de -18. Brrrr.

Ska krypa ner och värma mig bröve bby fast först ska jag smörja händerna, den här kylan förstör dem verkligen, de svider och ömmar.:(
Ska la upp om ca 2½ igen för att ringa vet efter som deras tel tid är mellan 8-9(mupp tid) men efter de kommer jag nog somna om.:P
Go natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3