lördag 5 februari 2011

Vad lär bibeln?

Haha ja min morgon va ju händelserik.XD Kommer ut ur duschen och ska hälla upp youghurt och då ser jag en bil komma upp på gården, de ploppar ut två gubbar ur bilen. När dem kommit halv vägs över grusgången så öppnar jag dörren och hälsar och i mina tankar undra jag va fan är de här för snubbar Johan skicka efter nu då, vi har inge som ska lagas.:P
Dem kommer in och börjar me repliken " Ska vi ha en styrelse som styrs av männsikor eller Gud?" då vart tänken ÅÅÅÅHHH NEJ!. Trevlig som man är så lät jag honom prata men de kändes ju lite skumt för där stod jag i min morgonrock me ruffsigt hår och får en predikan om gud och hans vilja.XD Fick fråga om jag läst Bibeln, jomen visst den har man ju läst flera gånger om. NotXD

Men de vart inte bara prata om gud för han fråga om jag nyss gått upp eftersom jag såg ut som jag gjorde och då sa jag de att jag jobba nätter me att dela ut tidningar, de visa sig att han oxå jobbat som de och att han kände min chef så han sa de att han skulle hälsa henne de att han träffat mig och säga de att jag vart så trevlig.XD

Haha Elli försökte få alla uppmärksamhet när dem va här. Hon har nog aldrig prata så mycke på en sån kort stund, btw hon har aldrig gjord så där förr.XD Hon gick runt bland mina benen och slet i min morongrock, la sig på rygg och rulla runt och försökte se söt ut och prata me oss. Ibland kunde jag inte hålla mig så jag stod och små flina åt na.XD

Fick en bok.XD Fina bilder i den.XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3