fredag 25 februari 2011

Sliten och trött

Nopp jag har inte dött men varit lite upptagen idag.:P

Jag och Johan åkte in till Uppsala imorse.
Handla lite från IKEA b la två tavlor(bild och ramar), gillar igentligen inte ikeas tavlor men dem här va fina så ska sätta mig och montera ihop dem. Kom oxå me lite galjar och två såna här fluffiga fuskpälsar/plädar.^^ Hade tänkt köpa en ny byrå till hallen för dem vi har nu rasar snart ihop men den byrån jag hade spanat in fanns inte kvar. Typiskt!

Va och kolla på lite olika kaffemaskiner(såna som man köper kapslar till) i olika butiker men de sluta me att vi(Johan) inte köpte nån. Fick smaka nån kopp(enkel expresso) och fy va äkligt, Johan gilla de inte speciellt heller och han gillar kaffe rent till skillnad från mig som bara gillar latte och såna är ju typ bara mjölk i. Han som sålde stod och skröt om de här maskinen men vi sa att vi skulle tänka på de och smet iväg, inte värt pengarna tyckte vi.:P Kolla på massa tv-apparater, spana in olika priser och så eftersom våran kommer troligen att paja snart för den är lite skum ibland.:(
Hade tänkt klippa mig på Gränby men de sket sig för de va för många innan så vi palla inte vänta, får la boka tid i Öregrund eller nå."/
Vi åkte till Maxi och stor handla in mat och sånt man behöver. Usch va dyrt de ska va me mat.:( Sved i plånboken men nu har man mat ett tag får man hoppas.
Kom hem och packa upp och diskat och plockat me saker. Johan fick åka ut och ploga direkt när vi kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3