onsdag 9 mars 2011

12h sömn

Hehe sa ju att jag skulle sova bort dagen.:P Sovit 12h så jag känner mig ganska pigg och borde orka me nattens jobb. Johan kom hem och väckte mig vid halv 6 då tyckte han att jag skulle göra mat för han va hungrig så de va bara att kliva upp men de vart bara makaroner och köttbullar.:P

Har diskat och tagit mig en varm dusch och lånat Johans kläder så nu är de soff time. Haha han kommer gnälla när han kommer hem på att jag lånat hans kläder de gör han jämt.:P Men kill kläder är så mysiga.!^^
Föra helgen när Fredik va här så hade jag Johans tröja på mig och J kommentera de och jag sa som de är att de är mysigt me killkläder då slängde Fredrik ur sig och skämta "varför köper du inte såna kläder själv?" men de är ju liksom inte samma sak.:P

Nu blir de att skum kolla på "sveriges fulaste hem". Love Simon och Tomas, dem är för jäkla sköna.:P Ska läsa lite i min skvaller tidning oxå som damp ner i postlådan idag, lite m&m är inte helt fel heller.:) Gömmer dem innna Johan kommer hem annars äter han upp alla precis som han gjorde me godist jag köpte igår från godislunden dock lämna han de som har lakris på sig. Hehe tog såna me flit så man får nått godis ifred.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3