onsdag 30 mars 2011

Jobba över

Igår va de snö och idag skinner solen.:)
Lyckades försova mig lite(kvart över 1) inatt men inget som chefen märkte av efter som man inte har en bestämd tid bara man kommer mellan 1 och 2 så är de lugnt och jag va på jobbet lite efter halv 2.:P
Inatt fick man jobba över eller hur man ska sägar. De roliga va att jag skämta me Johan om att de säkert skulle hända nå på jobbet som gjorde att de skulle ta längre tid för mig att komma hem bara för att Johan skulle ha bil till kl 8.:P
Jag vart klar till tio i 8 så de hade blivit lite tajt me tid men de löste sig på annat vis.

Personen som kör Gimo vart för sjuk för att fortsätta köra så den fick åka hem så chefen ringde och fråga om jag kunde ta resten och så klart va de bara lägenheter som den lämna kvar. Så när jag hade kört ut mina tidningar så fick jag byta bil och åka till Gimo och dela ut resten av dem tidningarna.
Shit, har blivit många trapper inatt. Körde stan + cykelbudet och sen Gimo, får la hoppas att de blir lite slantar in på kontot i slutet av april.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3