torsdag 10 mars 2011

Hemma i min säng

Har kommit hem.!:) Orkade inte starta datorn så slänger in ett snabbt inlägg från mobilen(har ju äntligen fixa så de funkar) medan man varvar ner efter jobbet. Blir klar tidigare och tidigar eftersom jag börjar lärar mig vilka som ska ha vad. Kan ju säga att dem 12h sömn hjälpt, va pigg nästan hela vägen men mot slutet vart man lite seg i huvet men då knapra jag m&m så man hade nå att göra.^^

Hihi har krypit ner under täcket i sängen bröve bby tror inte han gilla att jag va så kall.:p Blåser ganska mycke så de är inte så varmt fast de är +grader de t om snöa när jag åkte till jobbet men sluta lika fort som de börja typ.

Nu ska jag sova så man får man sömn innan man blir för pigg.:p
Go Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3