måndag 21 mars 2011

En vanlig dag

Har gjort lite allt möjligt under dagen. Johans alarm gick igång vid 8 och jag hade lite svårt att somna om så låg och fantisera ihop lite historiar/drömmar i huvet men lessna och slog upp min bok istället och läste lite. Efter 10 gick jag upp och börja små städ i köket och slängde in en maskin tvätt.
Stack iväg och handla på coop och pris stop. Dem hade inte dem bakformar som jag ville ha så åkte till hemköp och köpte så då passa jag på att prata lite me mamma.:)
När jag kom hem så satte jag igång att baka. Johan messa och störde mig mitt i bakningen och ville att jag skulle komma och hämta honom vid gården. Stack iväg och hämta honom och sen fortsatte bakningen. Haha skulle göra hallongrottor men faila stort. Kom på när jag stoppat in dem i ugnen att jag tog för lite smör. Men jag har aldrig bakat såna förut, Johan va snälla och peppa och sa de att om de är första gången får man faila.XD
Baka även kanelsnittar och dem vart kanoners så några kakor vart de iaf.:) "Laga" middag, snarare värmde upp gröt i en kastrull men de är gott de me. Efter maten följde jag me Johan ut i skogen, han skulle köra fram några lass. Nu är vi hemma igen och kollar på Ullared.:)
Inte så spännande dag kanske men så har den vart iaf. Höjd punkten va att få följa me Johan, bara att få omgås och han i närheten + skoglukten.^^ Haha kalla mig knäpp men så är de.:P
Baka kaka...:P
Mitt fynd idag.:D 20.:- på pris stop.
 Farligt att gå och handla när man har lingon vecka för då blir jag alltid så godis sugen.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3