lördag 26 mars 2011

Skrotbil

Som sagt, jag fick den stora äran att köra cykelbudets tidningar idag(slapp cykla:P). Kommer till jobbet vid 4 och åker och hämta den bil jag ska ha nere vid posten.
Gu vilken bil man fick.!
Fick reserv post bilen eftersom alla andra bilar är upptagna. Skicka bilen på skrot säger jag bara, öppnar dörren och den är lite seg, sätter mig ner och kollar runt i bilen och de ser ut som en soptipp i bilen typ men iaf jag startar och de känns ju bra när en massa lampor lyser på panelen men som tur ingen lampa som betyder att de inte går att köra me den. Konstig lät den oxå.
Åker iaf tillbaka till garaget för att hämta mina tidningar och ska öppna bakdörrarna på bilden och dem va ganska sega dem me fast värre än framdörren.
Packar bilen, dock i den här bilden har dem såga ett hål på passagerarsidan in mot bakskuffen och jag har ju tidningarna på den sidan så dem åker ut genom de hålet och åker bak i bakskuffen, fick möblera om lite me tidngarna men dem har inge stöd att luta sig emot tack vara de där hålet så varje gång jag svängde så fick man en bunt me tidngar över sig.
Kommer till första bervlådan och ska ha ner fönstret, aaah tror ni de funka eller, NEJ såklart inte!. Tur att de är mest lägenheter så man inte behöver fönstret så mycke.
Skiit bil, jag ska aldrig mer gnälla på den andra post bilen.:P
Skönt att va hemma, tog knappt 2½timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3