torsdag 3 mars 2011

Tvekan

Går och grubblar hela tiden på hur jag ska göra.
Min favorit person Bella har fråga många gånger om vi ska gå ut men eftresom jag jämt jobbar helger så blir de inte av och nu har hon frågat igen. De är black and white på 360 nästa freda(11mars) och jag velar om jag ska me eller inte. Tror jag kommer jobba men eftersom de är så långt kvar så skulle jag kunna fråga om jag kan va ledig men sammtidigt känner jag att jag vet inte hur många jobb tillfällen man får den här månaden så de kan bli dåligt me pengar och de är lite svårt att leva utan, man behöver dem."/ Jag har inge att ha på mig heller.
Men jag VILL träffa Bella och de vorre kul att gå ut. Usch att jag jämt ska va så velig att jag aldrig kan bestämma mig.:(
Får prata mer me Johan, han får mig alltid att tänka till lite extra gång och får fram va jag verkligen känner att jag vill.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3