söndag 6 mars 2011

Arg på klockan

Somna på soffan igår kväll. Grabbarna babbla om sina maskiner och tv:n va på me lagom hög volym och Ferguson låg på min mage och sov så de vart de så avslappnat så jag somna.:P
Vakna till och då fråga Johan om jag inte skulle lägga mig i sängen istället.:P Brukar bli pigg av att behöva lämna platsen jag somna på och gå till en annan men jag gick till sängen ändå och bryde mig inte om att ta av mig kläderna, decka på en gång. När jag vakna hade jag tagit av mig tröjan i sömnen.:P När Johan kom och la sig så vakna jag till och fråga va kl va, tio över tolv, vart typ arg på klockan att den gått så fort för jag ville sova mer, mitt alarm va inställt på halv ett så hade 20min på mig att sova.

Överlevde nattens jobb och kom hem och decka så fort jag kom hem och sov till 3. Chefen ringde och väckte mig, ska jobba några dagar till fast ska köra ute på söderön. Shit, va skiit länge sen jag körde där känns de som så få se hur de går.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3