lördag 12 mars 2011

Tycka synd om

Hemma igen då efter en natts jobb. Va en ny tidningsgubbe så då vart tidningarna lite sena men de är inte lätt att va ny. Gick galant att köra faktiskt, vart inte så där seg som jag brukar bli är jätte pigg.:) Stanna kvar en stund på jobbet och snacka me en kollega som kom precis samtidigt som mig till garaget.
Inatt är man ledig, tummen upp för de, första helgen på 2månader som man är ledig.:P

Möte på nå alkis som hade ramlat/halkat på isen mitt på vägen inne i stan så då vart man illa tvungen att hjälpa honom. Han hade nog lega där en stund för jag körde på en liten raka så jag borde sett när han ramla. Han tjata om att han tyckte jag kunde köra hem honom för han bodde inte så långt bort och försökte se så lidande ut t ex när man fryser om händerna att man blåser i dem för att få dem varma, de försöket funka inte på mig för så kallt va de inte och bodde han så nära så kan han ju gå hem och vi får igentligen inte köra folk + vem vill köra en så full gubbe och jag är ganska rädd för äldre främmande gubbar.
Är jag kall hjärtat om jag inte tyckte synd om han.? Hmm ne.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3