lördag 5 mars 2011

Kommer fatta mig kort för jag är....

...så jäkla trött!
Hade de trevligt hos Ina vart dock tröttare och segare under dagen. Emina kom en stund innan vi åkte hem. Jag och Johanna åkte hem vid 7 tiden för jag behövde komma hem och sova.  När vi skulle åka hem från Ina så fastna vi på hennes uppfart för de bara va is så de stod och slira men Ina fixa de.:P Jag och Johanna vart lite hungriga så vi tod en driv in på Max.:) Gott.
Johan och Fredrik kom och hämta mig vid Johanna vid halv 9tiden eller nå. Nu sitter vi och glor på tv eller dem snackar om traktorer och jag glor på tv men funderar på om man ska gå och sova lite för ögonen känns som att dem ska stänga sig av sig själv men ändå vill jag va vaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3