fredag 4 mars 2011

Fredag igen

Ja då va de fredag igen och helgen är här och de fina vädret håller i sig. Imorn händer de saker som ska bli riktigt kul och de berättar jag mer om imorn.:)

Johans alarm gick igång vid 8 och jag kunde inte somna om. Han åkte iväg och jag låg kvar för att försöka somna om, försökte en timme, sen gav jag upp och klev upp. Hade behövt sova igentligen eftersom inatt är de jobb som gäller igen.:) Får ta en powernat senare.

Har hunnit me att tvätta, byta sand i kattlådan, hämta tidining, dragit en om gång me dammsugaren(3ggr den här veckan,suck) och så har jag BAKAT(eftersom jag inte gjorde de igår) och nu kollar jag på DH.J
Får inte glömma att DH börjar igen på 5:an den 15mars.:)

Baka kladdmuffin och kanelkakor som jag trodde skulle bli pannkaka av allt men dem vart ätbara faktiskt *stolt*.:P Lite fredas snacks till tv.:)
Snyggaste kakformarna.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3