söndag 13 mars 2011

Honungsmelon till frukost och film

Min lediga dag kändes först lite bortkastad me att bara sitta hemma och glo men vi tog några bärs och kolla på trassel(5:de gången för mig) och snacka till typ 2 på natten så de vart en trevlig kväll ändå.^^

Känns som att jag klev upp lite för tidigt(runt halv10) eftersom jag ska jobba inatt så hade jag behövt sova men jag kunde inte, Johans alarm gick igång hela tiden vid 8-9 eller nå(kolla aldrig riktigt på klockan) så jag vart pigg av de, låg och läste en stund för att bli trött men de funka inte så jag klev upp har gjort lite nytta medan grabbarna åkte iväg. Nu har jag tagit mig tid för att ta de lugnt och äta frukost(en tallrik me massa honungsmelon) och kolla på filmen Oceans eftersom ingen annan vill se den me mig.:P Tycker den värkar bra + andra säger att den är bra. Häftigt me de som finns och händer i havet.:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3