torsdag 31 mars 2011

I UNT tidningen idag

Idag stod de om bland annat om Jälla i UNT. Dem får mindra sökande elver.
Så kan de gå. Tycker faktiskt inte de är tråkigt.
Usch när jag ändå pratar om Jälla, jag måste åka dit nån dag eftersom jag fortfarande inte efter ca 2år har fått mina slutbetyg/rätta betyg och ändå har jag tagit kontakt me dem men ingen svara eller gör nå åt de. Så bra är Jälla.;)


Andra nyhetern i tidningen är att en tjej har fått narkolepsi av vaccinet mot svininfluensan. Som sagt man ska inte ta sånt skiit som verkligen inte är testat. Jag är inte vaccinerad och kommer aldrig göra de heller. Nu kommer dem som tagit och tänka -men om vi som tog de inte tagit så hade de spridigt sig, ja men duktigt av er men jag väljer att va frisk istället för att göra mig sjuk frivilligt.;)
Klicka på bilderna för att komma till artiklarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3