tisdag 15 mars 2011

Road trip till Gimo

Imorse vakna man till fågelsång men också ett annat ljud. Elli hade fångat en mus som pippte som en leksak men sen tappa hon bort den innan jag hann få bort de från na så vet inte vart de tog vägen.:S

Vart uttråkad och fråga Johan om vi kunde åka och handla men han hade inte tid så jag fick åka själv men de hade jag ingen lust me så jag ringde upp Johanna och kolla om hon ville hänga me till Gimo och kolla runt, fanns en lampaffär som jag tänkte kolla upp för de har ståt att de vart rea men så klart när vi kom dit så va de inge rea längre så de vart ingen lamp. Vi åkte till gallerian i Gimo för att kolla va de va för place, har aldrig vart där förr, de va inge märkvärdigt men köpte en liten grej, köpte vita bokstäver som bilda ordet LOVE, ska ha de i sovrummet sen när jag köpt en tavelhylla. Åkte tillbaka till östhammar och va in på pris stop och handla lite, sen bar de in på coop och handla mat. När vi åkt ifrån coop så kom jag på att jag glömde köpa en grej så vi svängde in till hemköp. Kolla på halsband inne på granngårde till kattern men hitta inge som jag ville ha. Inne på hemköp köpte jag de jag glömt och sen åkte jag och lämna av Johanna hos sig, de va trevligt me sällskap under dagen.:) Åkte hem till mig och fixa mat och nu ligger man på soffan me spikmatten för har så jäkla ont i ryggen och tvn bara jävlas, alltid ska de va nått som ska krångla.:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3