tisdag 8 mars 2011

Fotad mot våran vilja

Har vart off från bloggen idag för jag har vart lite upptagen me annat fram tills nu.
Försov mig lite imorse. Vakna halv tolv och då hade jag behövt åka.
Slängde på mig kläder och smink och stack iväg till Gimo där jag möte upp mamma och parkera bilden och hoppa in i hennes bil.:P Vi hämta syrran vid hennes skola och sen åkte vi till Uppsala.
Syrran skulle till tandläkaren. Vi va in där och de gick fort, vi va där knappt 5min sen va hon klar.
Vi gick runt lite på stan, tog en burgare på Max, va in i en bokhandel passade på att köpa fjärde boken i serien House Of Night.
Skulle gått och klippt mig i en av gallerierna som mamma tipsa om men dem hade ingen tid som passa så vi åkte ut till Gränby. Vart att mamma oxå klippte sig för de va inte så mycke folk.:P Så jäkla skönt att få håret klippt för de va så jäkla slitet och tovit, nu känns de som att man inte har nå hår kvar.:P Köpa hår färg och färga utväxtern. Hon som klippte mig va duktig och lyssna på va man sa.:)
Va in på ICA för mamma skulle handla. På vägen hem så stanna vi till vid godislunden och där vart vi fast en stund för mamma och jag kolla på alla pussel och sånt dem har där, sluta me att jag köpte ett 3D pussel och en lite påse me godis och mamma ett snyggt pussel me vargar på, ska se om jag kan låna de av henne sen.;)
Va in på coop och handla lite, åkte och hämta Johan vid gården. Men nu har man hemma  en stund och är helt slut i kroppen.
Hände en mindre kul sak idag. När jag åkte till Gimo så vart jag fotad av en fartkamera körde typ 5-7km för fort. Hehe Johan varna sin pappa om han kanske skulle få hem ett papper om de här eftersom han står som ägare på bilen.:P Så få se om dem kan hitta mig och skicka bötern.:P
På hem vägen från Uppsala så vart mamma fotad av en kamera hon trodde de va 80 men va 70. Familjen Wester är så duktiga.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3