fredag 18 mars 2011

De är bara utgifter

Kan börja me att säga JÄKLA SKIIT SNÖ!! De får va nog nu. Johan har fått ut och ploga så man får sitte här hemma själv en freda kväll, Ferguson försöker trösta mig me att krypa upp i min famn. Har dragit igång en film som man har nå att göra.

Sov de mesta av dagen. Sista arbets passet för den här veckan är inatt. Känns lyx att få änu en ledig lördakväll så bäst att njuta av den för nästa tror jag de är jobb som gäller.

Idag kom två trevliga kuvert till mig på posten och när jag menar trevliga så är dem inte så trevliga. En räkning från vet, de är inte billigt me djur ca1700:- och så fick man ett brev från Polisen. Får böta 2000:-. Snygg bild kameran tog.;) Tur man lagt undan pengar för nödfall.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3