söndag 6 mars 2011

BB

Sitter och kollar på BB me bby.
Den här förlovningen som hände i veckan tycker jag är skiit löjlig. Tycker bb tog de där lite för långt. Tycker inte om såna som förlovar sig så tidigt."/ Om man måste så Minst ett år ska gå helst (undantag: att man känt varandra hela livet så man redan vet allt om varandra. Man känner inte en person efter ett år). Sen är de inte många som tänkte på den lilla saken att man ska gifta sig inom ett år igentligen när man förlovat sig. Jag kommer förlova mig me inte gifta mig de tänker jag inte sticka under stolen me men jag kommer vänta ett tag till.

Verkar inte hända så mycke i huset igentligen så tycker synd om dem som är där inne. Skulle kunna va där inne men jag skulle inte göra så bra tv:P + jag vill inte bli filmad man vill ju ha privatliv. Annars skulle jag nog klara av att va inständ så där.:P

Ikväll ska en ut och en in.
Hoppas på att Katerina eller hur de nu ska stavas ska ut för hon är så dryg.
Av hunkarna tycker jag att Martin eller Patrik kan få komma in i huset.:) Martin skulle göra lite drama i huset eftersom Roza och han har dejtat förut.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3